Размер шрифта:
A A A
Цветовая схема:
A A

КЕРІ БАЙЛАНЫС ЖӨНІНДЕГІ СҰРАҚТАР

Байланыс орталығына қоңырау шалу ақылы ма?

Иә, қоңыраулар ақысы ұялы байланыс операторына байланысты алынады

Неліктен мен байланыс орталығымен сөйлесе алмай жатырмын?

Алдымен, 8-705-214-63-67 телефон номеріне хабарласып отырғаныңызға көз жеткізіңіз. Бұған қоса, біздің байланыс номеріне Whatsapp желісі арқылы жаза аласыз.

Сall-орталықтың жұмыс уақыты қандай?

Call-орталық сағат 9.00-ден бастап 18.00-ге дейін,аптасына 5 күн жұмыс істейді. Гранттық конкурс кезінде – 2022 жылғы 16 шілдеден 10 тамызға дейін колл орталық  9.00-ден бастап 18.00-ге дейін, аптасына 7 күн жұмыс істейді.

 

Сall-орталық демалыс және мерекелік күндері жұмыс істейді ме?

Жоқ. Тек гранттық конкурс кезінде 28 шілде -10 тамыз аралығында Call-орталық аптасына 7 күн сағат 9.00-ден бастап 18.00-ге дейін түскі үзіліссіз жұмыс істейді.

Арыз-шағымым болса, қайда қалдыра аламын?

Шағымыңызды колл-орталықтың нөміріне қоңырау шалу арқылы немесе бізге 8 705-214-63-67 whatsapp номеріне жазу арқылы, zhasproject_almobl@mail.ru электрондық поштаға жазу арқылы немесе www.zhasproject-almobl.kz  сайтында немесе қатысушының жеке кабинетінде кері байланыс формасын толтыра аласыз немесе бізге әлеуметтік желілерде жаза аласыз.

Менің өтініштерім мен шағымдарым қаншалықты тез шешіледі?

Бұл сұранымның түріне байланысты. Шешім қабылдау уақыты 60 секундтан 24 сағатқа дейін.Шағымдарды арнайы комиссия қарайды, бұл үшін қосымша уақыт қажет.

Егер олар маған қайта қоңырау шалуға уәде беріп, қайта қоңырау шалмаса, мен не істеуім керек?

Қайта қоңырау шалмаса, телефон, whatsapp, әлеуметтік желілер, электронды пошта арқылы шағым қалдыра аласыз немесе сайтқа шағым қалдыра аласыз.

Сұрағыма толық жауап алмасам не істеуім керек?

Егер сіз жауапқа қанағаттанбасаңыз, қосымша ақпарат алу үшін қайта қоңырау шалуға немесе жобалық кеңсеге жеке хабарласуға болады.